wtorek, 7 maja 2013

44. Wyniki candy

Witajcie :)

Zacznę od przeprosin za zwłokę z podaniem wyników. Dopiero dziś znalazłam czas, by przysiąść i zabrać się za losowanie.



W związku z dużym zainteresowaniem (przekraczającym moje najśmielsze prognozy) konkursem, postanowiłam wzbogacić pulę nagród o dwa dodatkowe pakiety. Wyniki przedstawiają się następująco:

zestaw główny duperelek trafia do:



dwa pozostałe natomiast do:


i:


Dla mających problemy z rozczytaniem moich bazgrołów w kolejności:

- Oreo - modelinoweciacho.blogspot.com,
- showmemagic - kreatywnezabawy.blogspot.com,
- Ania - strawberry-dream-handmade.blogspot.com.

Gratulacje :)

Tak jak napisałam wyżej, zainteresowanie candy było dla mnie dużym i miłym zaskoczeniem. Przy okazji odwiedzin na blogach biorących udział w konkursie, trafiłam na wiele fantastycznych prac. To, co tworzycie jest niesamowite, poważnie.

Wszystkim serdecznie dziękuję za udział i zapraszam na następne rozdawnictwa :)

16 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję i zapraszam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O szczęściary:)Gratuluję!Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne wszystko trafiło do modeliniarek a zgłoszenia były różne

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, naprawdę smakowite kąski się trafiły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!! Dziękuję za zabawę :))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje !!!
    Pozdrawiam wiosennie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłą zabawę, mam nadzieję, że mnie odwiedzisz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. DZIĘKUJĘ ZA MIŁĄ ZABAWE

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieci za fantastyczna zabawe. Gratuluje wygranym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń